Drużyna CCC Polkowice
Miejski Klub Sportowy Polkowice
Najbardziej medialny klub w Polsce
W opracowaniu przygotowanym przez Press Service na zlecenie Energa Basket Ligi Kobiet CCC Polkowice uplasowało się na pierwszym miejscu w rankingu najbardziej medialnych klubów w Polsce.
Liczba publikacji prasowych na nasz temat
Ekwiwalent marketingowy (w mln zł)
Ranking najbardziej medialnych klubów w EBLK w sezonie 2018/19
- CCC Polkowice – 6 456 publikacje
- Artego Bydgoszcz – 4 901 publikacji
- Energa Toruń – 4 698 publikacji
- 1KS Ślęza Wrocław – 4346 publikacje
- Enea AZS Poznań – 3 368 publikacje
Najbardziej medialny klub w Polsce
W opracowaniu przygotowanym przez Press Service na zlecenie Energa Basket Ligi Kobiet CCC Polkowice uplasowało się na pierwszym miejscu w rankingu najbardziej medialnych klubów w Polsce.
Liczba publikacji prasowych na nasz temat
Ekwiwalent marketingowy (w mln zł)
Ranking najbardziej medialnych klubów w EBLK w sezonie 2017/18
- CCC Polkowice – 6 772 publikacje
- Artego Bydgoszcz – 6 666 publikacji
- 1 KS Ślęza Wrocław – 6 487 publikacji
- Wisła Can Pack Kraków – 5 023 publikacje
- Basket 90 Gdynia – 4 534 publikacje
2020 rok (zł)
Realizacja zadania pn. "Rozwój sportu w gminie Polkowice w dyscyplinie koszykówka dorosłych"
I REALIZACJA PROGRAMU SZKOLENIA SPORTOWEGO
II ZAKUP SPRZĘTU SPORTOWEGO I ODZIEŻY SPORTOWEJ
III ORGANIZACJA ZAWODÓW SPORTOWYCH I IMPREZ SPORTOWO – REKREACYJNYCH ORAZ UCZESTNICTWO W ZAWODACH I IMPREZACH SPORTOWO-REKREACYJNYCH
III.I ORGANIZACJA I UCZESTNICTWO W MECZACH LIGOWYCH
IV WYNAGRODZENIA KONTRAKTOWE ZAWODNICZEK
V WYNAGRODZENIA KADRY SZKOLENIOWEJ
VI KOSZTY KSIĘGOWO – ADMINISTRACYJNE
VI.I OSOBY ZATRUDNIONE PRZY REALIZACJI ZADANIA
VI.II KOSZTY ADMINISTRACYJNE, UTRZYMANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, GOSPODARCZYCH I ZAPLECZA OBIEKTÓW SPORTOWYCH
2019 rok (zł)
Realizacja zadania pn. "Upowszechnienie i rozwój aktywności fizycznej dorosłych poprzez zorganizowane uprawianie sportu i udział we współzawodnictwie sportowym w dyscyplinie koszykówka kobiet"
I ZAKUP SPRZĘTU SPORTOWEGO ORAZ ODZIEŻY SPORTOWEJ
II ORGANIZACJA ZAWODÓW I IMPREZ SPORTOWYCH BĄDŹ SPORTOWO-REKREACYJNYCH
III UCZESTNICTWO W ZAWODACH I IMPREZACH SPORTOWYCH BĄDŹ SPORTOWO REKREACYJNYCH
IV KOSZTY KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNE
V REALIZACJA PROGRAMU SZKOLENIA SPORTOWEGO
VI MATERIAŁY I USŁUGI PROMOCYJNE
VII KOORDYNACJA ZADANIA